- COLUMBIAVAC
- Produkty
- Aktualności
- Porady
- Sklep internetowy
- Dystrybutorzy
- Serwis i gwarancja
- Kontakt z nami
Serwis odkurzaczy centralnych Columbiavac
Producent gwarantuje wykonanie nieodpłatnej naprawy jednostki centralnej w przypadku wykrycia wad fabrycznych lub uszkodzeń powstałych w wyniku wad fabrycznych, z wyjątkiem kosztów wynikających z montażu i demontażu urządzenia.
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI GWARANCJI
- Sposób realizacji gwarancji: DOOR TO DOOR *
- Producent udziela 60 miesięcznej gwarancji na obudowę oraz 24 miesięcznej gwarancji na silnik i podzespoły jednostki centralnej od daty zakupu**.
- Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane bezpłatnie na terenie RP w terminie 14 dni od daty dostarczenia niesprawnego urządzenia do punktu serwisowego.
- Naprawy gwarancyjne rozpatrywane są na podstawie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej (data zakupu i pieczęć sklepu) oraz dowodu zakupu (kopia). Reklamacje na sprzęty bez wymaganych dokumentów nie są rozpatrywane.
- Przed przystąpieniem do montażu i eksploatacji urządzenia należy zapoznać się z Instrukcją Obsługi oraz warunkami gwarancji.
- Odkurzacza nie można montować w pomieszczeniach wilgotnych, zapylonych (np. kotłownie, składy opału) i o wysokiej temperaturze oraz na zewnątrz budynków.
- Odkurzacz należy zamontować zgodnie z wytycznymi wskazanymi w Instrukcji Obsługi, przy czym odległość urządzenia od sufitu i narożników ściany powinna być nie mniejsza niż 30 cm, a od podłogi nie mniejsza niż 70 cm.
- Otwór wentylacyjny silnika oraz kanału wylotowego nie może być zablokowany.
- Odkurzacz podłączyć do gniazda o parametrach zgodnych z podanymi w instrukcji.
- Nie używać urządzenia w przypadku uszkodzenia przewodu zasilającego.
- Przewód zasilający nie może dotykać wilgotnych oraz gorących powierzchni lub ostrych krawędzi
- Wszelkie czynności związane z konserwacją urządzenia (np. opróżnianie pojemnika na kurz) powinny być wykonywane po uprzednim odłączeniu urządzenia od sieci.
- Przewód zasilający odłączać od gniazda trzymając jedynie za wtyczkę.
- Nie wolno odłączać odkurzacza wilgotnymi lub mokrymi rękoma.
- Nie wolno wolno odkurzać substancji łatwo palnych i wybuchowych (np. benzyna) oraz przedmiotów tlących się lub gorących (np. niedopałków papierosów lub popiołu).
- Do odkurzania drobnych pyłów budowlanych (np. pyłu powstałego przy szlifowaniu suchego tynku) oraz sadzy i popiołu należy zastosować separator kurzu (nie wchodzi w skład zestawu).
- Przy opróżnianiu zbiornika na zanieczyszczenia należy każdorazowo otrzepać filtr bez jego demontażu.
- Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
*Gwarancja door-to-door (gwarancja "od drzwi do drzwi")- realizowana przy pomocy firm kurierskich, niezwykle przyjazna dla Klienta, szybka i komfortowa gwarancja, która polega na bezpłatnej obsłudze transportu reklamowanego towaru od drzwi Klienta do centrali serwisowej i z powrotem. Towar jest odbierany od Klienta przez kuriera w dogodnym dla Klienta czasie i miejscu, a po naprawieniu sprzętu odsyłany w to samo miejsce- wszystkie koszty pokrywa producent.
GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE
- Elementy eksploatacyjne np. filtry oraz czynności związane z ich wymianą.
- Uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej (pożar, pęknięcia ścian, przepięcia w sieci itp).
- Uszkodzenia powstałe na skutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia zgodnie z właściwościami lub przeznaczeniem towaru, np. zużycie się szczotek silnika.
- Uszkodzenia wynikłe na skutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez osoby trzecie lub wynikłe z użytkowania niezgodnego z instrukcją.
- Szkód powstałych poza produktem.
- Celowe uszkodzenia sprzętu.
- Uszkodzenia silnika lub turbiny wynikłe z nieprawidłowego założenia filtra.
Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy dobór jednostki centralnej do instalacji ssącej i wydechowej (np. zainstalowanie jednostki centralnej o zbyt małej lub zbyt dużej mocy w stosunku do zapotrzebowania).
Zgłoszenie awarii
W przypadku awarii należy dokonać zgłoszenia w Dziale Technicznym ELDOM Sp. z o.o. telefonicznie
pod numerem: +48 32 253 04 13
W zgłoszeniu należy podać:
- datę zakupu
- nr seryjny
- miejsce zainstalowania jednostki centralnej
- krótki opis usterki
Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przygotować urządzenie do wysyłki:
- opróżnić zbiornik na zanieczyszczenia oraz wyczyścić filtr - reklamacje na urządzenia zabrudzone nie będą rozpatrywane
- zdemontować urządzenie
- spakować tylko jednostkę centralną - zalecamy wysyłkę w oryginalnym opakowaniu – jeśli nie ma takiej możliwości należy starannie zabezpieczyć urządzenie.
- dołączyć kartę gwarancyjną oraz kopię dowodu zakupu - reklamacje na sprzęty bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
- skontaktować się z kurierem – nr tel. oraz nr listu przewozowego dostarczone będą w informacji potwierdzającej przyjęcie zgłoszenia.